Друкарня Левко

Відкритки

Відкритками називають не тільки поштові картки , але і вітальні листівки різноманітних конструкцій і форматів. На одній стороні листівки переважно надруковано зображення . Це може бути що завгодно , шедеври світового живопису і архітектури , всілякі фотографії , пейзажі і міста , просто написи або дитячі каракулі . Відкритки можна використовувати завжди і скрізь , для найближчих і рідних, та й для зовсім незнайомих людей. Відкритка завжди доречна і завжди до речі . Поздоровлення, запрошення , невеликий пам'ятний подарунок , реклама , можливість нагадати про себе або просто підняти настрій одного - без відкритки не обійтися. У більшості країн світу використовуються різні види відкриток: для офіційної та неофіційної кореспонденції . Невеликі складені відкритки , призначені для неофіційної кореспонденції , використовуються в тих випадках , коли ви хочете написати невелику записку , для якої не вистачає місця на візитній картці. Особисті відкритки для неофіційної кореспонденції оформляються так само, як і візитні картки. На них можна вигравіювати , надрукувати або нанести методом шовкографії будь-який напис за вашим бажанням . Таку листівку ви можете докласти замість візитної картки до будь-якому подарунку , написавши кілька слів на її внутрішній стороні. Так що таке відкритка? Напевно , в першу чергу це послання і знак уваги.

.

.

 

Вимоги до макетів для офсетного друку

Для здійснення замовлення Вам необхідно вислати оригінал-макет продукції яку Ви бажаєте замовити, на нашу електронну скриньку. Ми перевіримо макет, Ви отримаєте підтвердження чи все добре.

Електронна почта для макетів — design.levko@gmail.com Вимоги до макетів та формати файлів які ми приймаємо: Adobe PhotoShop (*.psd, *.tiff); Adobe Illustrator (*.ai, *.eps); Adobe InDesign (*.indd); Adobe PDF (*.pdf); Corel Draw (*.cdr); Для формату *.jpeg не використовуйте ступінь компресії нижче 10 Не використовуйте в назвах файлів кириличних букв Кольорова модель — CMYK, Grayscale. Під обріз, запас — 2 мм. Всі важливі елементи дизайну, особливо текст мають знаходитися від краю готового виробу на 3–4 мм. Розмір макету має відповідати готовому розміру виробу + запаси на обріз Роздільна здатність: 300 dpi. Якщо потрібно досягнутив макеті глубокого чорному відтінку — С:55; М:40;Y:40; K:100. Всі шрифти в векторних файлах мають бути конвертовані в криві, чорний текст - С:0; М:0;Y:0; K:100 Не допускається використання чорного композитного кольору (з чотирьох фарб). Всі слої злиті. Мінімальна товщина ліній - 0.2 pt Всі додаткові ефекти, градієнти, лінзи та інше повинні бути переведені в растр При виборі кольорів не рекомендуємо повністю довіряти зображення на моніторі на видруку на принтері, тому що по замовчуванню вони не калібрані. Якщо макет має 2 сторони, потрібно зробити 2 окремих файли на кожну сторону. Не використовуйте в макетах додаткових кольорових моделей (Pantone) без необхідності, якщо ж наявність пантону є необхідною, зазначте про це в листі. Макети підписуйте наступним чином (приклад: візитка 2 стороння, 350 г папір, 1000 шт): reklama_inf_50x90_4+4_350_1000_lyce reklama_inf_50x90_4+4_350_1000_zvorit де, reklama - назва замовлення inf - назва замовника 50x90 - формат готового виробу 4+4 - колірність макету 350 - граматура паперу 1000 - тираж lyce (zvorit) - лицева або зворотня сторона файла (ламінується завжди лицева сторона) Завжди підписуйте файли латинськими символами. додатково в назві файлу можна вказати к-сть згинів (1-2 falca), висікання (vysichka).