Друкарня Левко

Буклет, євробуклет

Буклет відноситься до іміджевої або рекламно-інформаційної друкованої продукції, виконується на гарному папері , переважно багатоколірним, з малюнками і фотографіями. Буклет може розповідати про фірму або про якийсь продукт, послугу, особистість . Зазвичай буклети друкуються у форматі А4, проте в буклет складають іноді й формати до А1. При фальцюванню ( згині ) важливо, щоб розташування тексту та ілюстрацій добре сприймалося на полях буклети.

Завдання буклетів.
Оскільки буклет є інформаційно - рекламним носієм , його завдання коротко та інформативно донести до читача відомості про продукцію або послуги компанії. Рекламно- інформаційні буклети можуть бути присвячені бренду , одному або декількох видів товарів , або події. Буклети , які є інформаційно- рекламним листком , виходячи зі свого функціоналу , можуть використовуватися для розсилки по клієнтській базі , для роздачі під час контактів з клієнтами , діловими партнерами або можуть бути інформаційним засобом поширення інформації на масових заходах. Найбільш часто буклети ' компактниv і недорогиv варіант корпоративного проспекту, розрахованиv на масову аудиторію.

Види буклетів :
- однозгинний буклет виробляється складанням надрукованого листа навпіл.
- двозгинний буклет виходить якщо розділити фальцюванням лист на три частини , складаємо спочатку праву частину всередину , потім ліву частину і як би накриваємо цією частиною складений буклет
буклет - будиночок виходить якщо розділити віддрукований лист на дві частини і скласти ліву і праву частину всередину по лініях згину.
буклет - гармошка виходить якщо розділити лист на потрібну кількість частин і послідовно скласти лист, загинаючи кожен наступний фальц в сторону , протилежну попереднього згину ;
класичний буклет виходить , якщо скласти віддрукований лист спочатку навпіл , потім , перевернувши лист під 90 градусів ще раз навпіл.

Переваги буклета.
Буклети призначені для поширення на виставках , ярмарках , презентаціях та інших промо- акціях. Реклама за допомогою буклетів дає можливість широкого охоплення цільової аудиторії. Буклет , поширюваний методом прямої розсилки клієнтам , дозволяє зробити персональне повідомлення більш інформативним і барвистим.

Виготовлення буклету.
Друк буклетів малими тиражами здійснюється за допомогою цифрового друку . Друк великих тиражів буклетів проводиться на високотехнологічних офсетних машинах. Для виготовлення застосовується суцільне і вибіркове УФ , офсетне і ВД лакування , однj та двостороння ламінація

Стандартні формати булктів у розкладнеому(складеному вигляді):

300*210мм (100 × 210 мм, 2 згини)
400*210мм (100 × 210 мм, 3 згини)
300*210мм (150 × 210 мм, 1 згин)
200*210мм (100 × 210 мм, 1 згин)
600*210мм (100 × 210 мм, 5 згинів)
Також існує можливість виготовлення нестандартних розмірів буклетів.

.

.

 

Вимоги до макетів для офсетного друку

Для здійснення замовлення Вам необхідно вислати оригінал-макет продукції яку Ви бажаєте замовити, на нашу електронну скриньку. Ми перевіримо макет, Ви отримаєте підтвердження чи все добре.

Електронна почта для макетів — design.levko@gmail.com Вимоги до макетів та формати файлів які ми приймаємо: Adobe PhotoShop (*.psd, *.tiff); Adobe Illustrator (*.ai, *.eps); Adobe InDesign (*.indd); Adobe PDF (*.pdf); Corel Draw (*.cdr); Для формату *.jpeg не використовуйте ступінь компресії нижче 10 Не використовуйте в назвах файлів кириличних букв Кольорова модель — CMYK, Grayscale. Під обріз, запас — 2 мм. Всі важливі елементи дизайну, особливо текст мають знаходитися від краю готового виробу на 3–4 мм. Розмір макету має відповідати готовому розміру виробу + запаси на обріз Роздільна здатність: 300 dpi. Якщо потрібно досягнутив макеті глубокого чорному відтінку — С:55; М:40;Y:40; K:100. Всі шрифти в векторних файлах мають бути конвертовані в криві, чорний текст - С:0; М:0;Y:0; K:100 Не допускається використання чорного композитного кольору (з чотирьох фарб). Всі слої злиті. Мінімальна товщина ліній - 0.2 pt Всі додаткові ефекти, градієнти, лінзи та інше повинні бути переведені в растр При виборі кольорів не рекомендуємо повністю довіряти зображення на моніторі на видруку на принтері, тому що по замовчуванню вони не калібрані. Якщо макет має 2 сторони, потрібно зробити 2 окремих файли на кожну сторону. Не використовуйте в макетах додаткових кольорових моделей (Pantone) без необхідності, якщо ж наявність пантону є необхідною, зазначте про це в листі. Макети підписуйте наступним чином (приклад: візитка 2 стороння, 350 г папір, 1000 шт): reklama_inf_50x90_4+4_350_1000_lyce reklama_inf_50x90_4+4_350_1000_zvorit де, reklama - назва замовлення inf - назва замовника 50x90 - формат готового виробу 4+4 - колірність макету 350 - граматура паперу 1000 - тираж lyce (zvorit) - лицева або зворотня сторона файла (ламінується завжди лицева сторона) Завжди підписуйте файли латинськими символами. додатково в назві файлу можна вказати к-сть згинів (1-2 falca), висікання (vysichka).